3 Ocak 2012 Salı

İçimizdeki Kapıları Açmak - Eileen Caddy


Findhorn'un kurucularından olan Eileen Caddy'nin ilk olarak içindeki o sakin huzurlu iç sesten kişisel mesajlar almaya başlamasından bu yana kırk yıldan fazla bir zaman geçmiştir. Yılın 365 günü için hazırlanan bu günlük Eileen Caddy'nin ilham veren kısa mesajlarından seçilerek oluşturulmuştur.

Bu yalın öğreti başkalarının da inanç doyum ve iç huzuru bulmalarına yardımcı olma umudu ile sunulmuştur. Her gün bir söz okuyun yaşamınızda gerçek huzuru mutluluğu ve tatmini bulun.

"Bu yazıları ister Tanrı'dan mesajlar olarak alın isterseniz de yüksek bir rehberlik olarak isterseniz de güzel bir kitabın güzel sözleri olarak. Tüm mesajlar sevgi içeriyor ve belki bir an size de içinden bir söz bir cümle rehberlik eder ve ışık tutar.


OCAK

Bana karların ortasına yerleştirilmiş bir kap yemek gösterildi..

Ve karların üzerinde pek çok kuşun ve çevredeki diğer hayvanların ayak izlerini gördüm.

Onlarorada yiyecek olduğunu biliyorlardı.

Şu sözleri duydum:

"Yalnız ekmekle yaşayamazsın.

Ruhsal beslenmen ve yaşamını devam ettirebilmen için Bana gel kiben seni besleyip tazelenmişyenilenmiş ve gerçekten memnun kalmış bir şekilde göndereyim."



1 Ocak: "Kalbini sevinçle doldur ve yeni yıla harika bir yılın seni beklediğini bilerek gir. Her şeyde en iyinin gerçekleşmesine tanık ol. Sana ne kadar harika bir yıl olacağını söyleyebilirim. Ancak sen şükran dolu bir kalple söylediklerimi kabullenip sözüme olan inanç ve sadakatinle en iyiyi bekleyene kadar o gerçekleşmeyecektir. Onun gerçekleşmesine yardım etmen gerek. Harika vaatlerime ve inancıma bağlı kalmalısın. Sezgilerine o en yüksekten Benden gelen içsel bilişe inanmalısın. Benim senden önce gidip ön hazırlıkları yaptığımı hayal et. İmkansız gibi görüneni olanaklı hale getirdiğimi hayal et. En iyi mükemmel olan yalnızca her şeyde Beni en ön plana koyan ve Beni gerçekten seven ruhlar içindir."

2 Ocak: "Eğer bu ruhsal yoldaki başlangıcın küçükse bundan kaygı duymamalısın. Tüm iyi şeylerin başlangıcı küçük olur. Meşe ağacı bir küçük meşe palamudundan başlar. Minik bir tohumdan harika bitkiler ve çiçekler oluşur. Küçücük bir sevgi tohumuyla pek çok yaşam değişebilir. Küçük bir inanç düşüncesinden mucize üzerine mucize doğabilir. Küçük şeyler çok büyük oluşumlara dönüşebilir. Yaşamdaki tüm küçük şeyler için şükran duy; onlar büyüdükçe sen her biri için şükran duyacaksın ve bu şükran duygunu sözlerin ve hareketlerinle göstereceksin. İçinde olanın dışarıya çıkarak kendini ifade etmesine izin ver. Şunu daima hatırla ki şükran dolu bir kalp açık bir kalptir ve Benim için açık bir kalple çalışmak her zaman daha kolaydır. Teşekkür et; ve devamlı teşekkür etmeye devam et ki Ben de daima seninle ve senin vasıtanla herkes için mucizelerimi gerçekleştirmek üzere çalışabileyim."


3 Ocak: "Sevdiğin zaman tüm kalbinle sev ve sevgini göstermekten asla korkma. Sevgin tüm ruhların okuyabileceği açık bir kitap gibi olsun. O dünyadaki en harika şeydir o yüzden içindeki o İlahi sevginin özgürce akmasına izin ver. Sevgi kör değildir tam tersine o sevilenin içindeki en iyiyi görür ve içinden en iyinin çıkmasını sağlar. Kimi seveceğin konusunda asla seçim yapmamalısın. Sadece yüreğini açık tut ve bırak sevgi tüm ruhlara aksın. Böyle yapmak benim İlahi sevgimle sevmek demektir. Bu güneşe benzer ve tüm ruhların üzerinde parlar. Sevgi bir musluk gibi açılıp kapatılmamalıdır. Sevgi dışlayıcı ya da sahiplenici değildir. Ne kadar çok paylaşırsan o kadar çok büyür. Ona tutunursan onu kaybedersin. Onu serbest bırakırsan sevgi bin kez katlanarak sana döner ve onu paylaşan herkes için bir neşe ve kutsama olur."

Hiç yorum yok: