8 Ocak 2012 Pazar

İçimizdeki Kapıları Açmak - Eileen Caddy


8 Ocak: "Bilincinde ne tutuyorsun? Ben senin için yalnızca en iyiyi ve senin en yüksek hayrına olanı istiyorum. Eğer özgür iradenle daha azını kendine çekmeyi seçiyorsan daha azıyla tatmin oluyorsan Benim yapabileceğim hiçbir şey yok. En iyiyi beklemekten hiçbir zaman korkma. Kendini değersiz ya da en iyi için yetersiz hissetme. Sana bildiriyorum ki bu senin doğal mirasındır hakkındır ancak onu almalısın onu kabul etmeli ve onu beklemelisin. O senindir; Benim sana hediyemdir. Onu şükran dolu bir kalple kabul edecek misin yoksa onu geri mi çevireceksin? Gereksiz bir alçakgönüllülük hakkın olanı almanda engel oluşturmasın. Ve onu sadece kabul etmekle kalma onun kutsallığını bil ve sonsuz şükran duy. Değerinin bilincinde ol; ve yaşamında oluşan mucizeleri izle; hiçbir şüphe duymadan bilmelisin ki sahip olduğum her şey senindir."

Hiç yorum yok: