10 Ocak 2012 Salı

İçimizdeki Kapıları Açmak - Eileen Caddy



10 Ocak: "Tüm cevapları içinde aramayı öğren. Sakinleşmek için zaman ayır ve cevapları sükunet içinde bul. Cevap hemen gelmezse ümitsizliğe düşme. Sen sadece Beni bekle ve bil ki zamanlamam daima mükemmeldir ve tüm yaratılışla mükemmel bir ritim içindedir. Yaşam kolay geçmediği zaman sorumluluklarınla yüzleşip sessizlikten ve güvenden güç almak yerine ümitsizce ellerini kaldırıp pes etmek ve kaçmak istemek çok kolaydır. Her şeyden önce Benim irademi bekle. Beni gerçekten sevdiğin zaman irademi gerçekleştirmek istersin çünkü sevgi Sevilen için her şeyi yapmak ister. O nedenle içinde Benim küçük sesimi duyduğun zaman Bana olan sevgin uğruna sana yapmanı önerdiğim yolu izle. Bil ki seni hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmayacağım ve yanıltmayacağım. Benim uğruma yaptığın her şey yalnızca en iyi olanın gerçekleşmesini sağlayacaktır

Hiç yorum yok: