5 Ocak 2012 Perşembe

İçimizdeki Kapıları Açmak - Eileen Caddy


5 Ocak: "Değişmeye istekli misin? Kendine sakinleşmek için zaman tanı ve ondan sonra kendine çok dürüst ol. Kendinden memnun ve tatminkar mısın? Başkaları için değişimin uygun olduğunu ama senin yaşamının böyle yeterli ve tamam olduğunu mu düşünüyorsun? Eğer tutumun böyleyse o zaman gerçek bir bahar temizliğinin ve düşüncelerinin değişmesinin zamanı gelmiş demektir; aslında tüm yaşamının tamamen alt üst edilip tüm unsurlarının yeniden gözden geçirilmesi gerekiyor. Bunu yaptıktan sonra bir şeyin senin en yüksek hayrına olup olmadığına ona gerçekten ihtiyacın olup olmadığına bakmadan onu yerine geri koyma. Ne kadar boşsan o kadar iyidir çünkü o zaman seni doldurabilsin diye yeniye yer açıyorsun demektir. Sen ancak yalınken hiçbir şeyin yokken ve tamamen boşken Ben içeri gelebilirim. Her şeyden mahrum kalmış gibi hissettiğin zaman üzülmemelisin. Bana dua et yardım iste ve ben de sana krallığı vereceğim. Yardım ve Rehberliğimi gerçek bir alçakgönüllülük ve sevgiyle bekleyen ruhlardan sakladığım hiçbir şey yoktur."

Hiç yorum yok: