4 Ocak 2012 Çarşamba

İçimizdeki Kapıları Açmak - Eileen Caddy


4 Ocak: "İnançla yaşamak sana ne ifade ediyor? Güvencen nereden geliyor? İnsanlardan mı? Banka hesabından mı? Yoksa kuvvetli bir şekilde bu Benden Tanrıdan içindeki ilahilikten mi geliyor? Bu konuda oturup düşün; hiçbir şüphe duymadan bileceksin ki güvencenin kaynağı Benim. Hiçbir dış güvence olmadan yaşamında korkusuzca ve coşkuyla büyük bir adım atabilir misin? Bir şeyin doğru olup olmadığını bildiğin zaman onu hiç tereddütsüz gerçekleştirebilir misin? Elini emin bir şekilde Benim elime bırakıp tüm kalbinle ve ruhunla "Senin İraden Olsun" diyerek her ne gelirse kabul etmeye istekli olarak bilinmeyene adım atabilir misin? İnancı güçlendirmenin tek yolu önce küçük sendeleyebileceğin adımları daha sonra da büyüklerini atmaktır; böylece inancın öyle güçlenir ki artık Benim daima seninle orada olduğumu bildiğin için bilinmeyene o dev adımları rahatlıkla atabilirsin."

Hiç yorum yok: